joi, 24 iulie 2008

Am blog!

da am blog. stau pe ganduri de ceva vreme daca sa imi fac sau nu blog. daca se merita sau nu, mai exact. tot de ceva vreme citesc googleu' din scoarta in scoarta interesandu-ma de metode de creare a blogurilor si chestii de genu. initial am vrut sa imi fac o pagina web personala pe care sa pot posta diferite chestii, insa am ajuns la concluzia ca hostingul gratuit nu prea imi convine iar cel contra const....ei bine...e prea devreme pentru asta. poate mai tarziu. poate daca intradevar o sa merite efortul.
De ce mi'am facut blog? Pai pentru ca aveam nevoie de un loc unde sa pot scrie liber despre ce ma framanta, si in speranta ca am sa gasesc oameni care sa imi impartaseasca aceste framantari si pe marginea carora sa putem discuta. cam asta imi propun pentru viitor. sper sa mearga. numai bine!

Niciun comentariu: