miercuri, 6 august 2008

(almost) home

am ajuns in bucuresti de vreo 3 ore. nu ma mai apuc sa scriu in seara asta, nu am dispozitia necesara. deocamdata ma pun la zi cu ultimele noutati/scandaluri. am reusit sa citesc ceva ceva de un scandal cu visurat si blogatu. am citit si multe pareri de cacat pe marginea subiectului. oricum in seara asta mai citesc ce mai e de citit, iar maine cand ajung acasa o sa pun niste poze cu locuri interesante prin care am trecut in saptamana petrecuta prin tara.
un singur lucru vreau sa mai zic acum. sunt foarte dezamagit de faptu ca nu am gasit(pe unde am fost) la nici un hotel, net wireless. Nici macar la hotel de 3 stele. am carat si laptop dupa mine degeaba, dar in fine...... ne citim maine cand o sa scriu mai calumea, acum ma bag la somn ca maine ma mai asteapta un drum de vreo 6 ore pana in iasi.

Niciun comentariu: